Retur og reklamasjon

Vi i Nordsphere ønsker at du skal være 100 % fornøyd med ditt kjøp. Skulle du angre, ha mottatt feil vare, eller oppdage en skade – hjelper vi deg gjerne!

Angrerett – 30 dager

Som kunde har du 30 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen. For at angreretten skal gjelde må produktet være:

  • Ubrukt

  • Uskadet

  • I originalemballasjen

Returfrakten dekkes av deg som kunde.

Slik returnerer du en vare

  1. Kontakt vår kundeservice via e-post på support@nordsphere.no og informer oss om at du ønsker å returnere en vare.

  2. Du vil motta instruksjoner og hjelp til å skrive ut en returetikett.

  3. Pakk varen godt i originalemballasjen og send den til:

Dealproffsen AB
Box 5001
250 05 Helsingborg
Sverige

NB! Returer som sendes uten å kontakte oss på forhånd kan bli avvist.

Reklamasjon – hvis noe er feil eller skadet

Oppdager du en feil på produktet, eller har du mottatt feil vare? Da ordner vi det selvfølgelig. Kontakt oss med følgende informasjon:

  • Ordrenummer

  • Bilder av feilen/skaden

  • Kort beskrivelse av problemet

Vi håndterer reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven og sørger for at du får en ny vare, erstatning eller tilbakebetaling – avhengig av situasjonen.

Unntak

Retur- og angreretten gjelder ikke for:

  • Spesialbestilte varer

  • Produkter som er montert eller brukt på en måte som reduserer varens verdi

Har du spørsmål?
📩 Send oss en e-post på support@nordsphere.no – vi hjelper deg gjerne!